lördag 20 februari 2010

söndag 21.02.10

Ligger i sängen nu, klockan är 00.22, vid den här tiden igår, stod jag på dansgolvet å röjde loss. lite skillnad, höhö.

haft en mysig hemma kväll med chips, lite tapas, frystorkade jordgubbar i yoghurt, äppel/annanschips och såklart, smoothie. haha.

nästa fredag blire fest och på lördan blir myskväll, antar att den kommer bli ganska onyttig. så jag ska köra hårt denna vecka som kommer. ska "springa" ( jogga) varje dag innan frukost och så blir de inte en massa småätande, så att jag kanske kommer i lite bättre form till sommaren, för de här funkar inte längre.

jag tror att varje söndag ska jag sätta upp ett litet veckomål.
och till vecka 8 så är att jogga måndag - fredag & att varje dag öka sträckan lite granna.
att lördag-söndag ska jag försöka komma ut på minst 1 timmes promenad.

nu ska jag läsa lite bloggar och försöka lyckas somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar